شما به اینترنت متصل نیستید.

شرایط و قوانین

قوانین را با جستجو پیدا کنید یا از طریق دسته بندی های زیر به قوانین مورد نظرتان هدایت شوید.

گارانتي و خدمات پس از فروش محصولات

مهلت تست قطعات

به منظور رفاه حال مشتریان، اسمارت فب مهلت 48 ساعت را برای تست کالاهای ارسالی در نظر گرفته است.

انتخاب اشتباه قطعات

اسمارت فب تمام تلاش خود را در زمینه فراهم نمودن آموزش، چگونگي كار با قطعه، اسناد و مطالب فنی ، نمونه کدها و نحوه استفاده از وسایل، ماژول ها و قطعات موجود در فروشگاه به صورت رایگان کرده است. لذا این پیش فرض وجود دارد که هرگونه ثبت سفارش و خرید با آگاهی از مشخصات قطعه و کارکرد آن می باشد. از این رو در صورت انتخاب اشتباه قطعه و یا عدم آگاهی از کارکرد قطعه مسئولیتی متوجه اسمارت فب نمی باشد.

اعتبار پيش فاكتور غیر رسمی و رسمی

اعتبار پیش فاكتور

اعتبار پیش فاكتور ثبت شده در اسمارت فب 1 روز می باشد و پس از اين مدت لغو خواهد شد. در صورت واریز مبلغ پیش فاکتور بعد از مدت زمان 1 روز و بدون هماهنگی با بخش فروش، اگر جنس تغییر قیمت داشته باشد واریز ما به التفاوت مبلغ به منظور قطعی شدن سفارش الزامی می باشد.

قوانین حریم شخصی

اطلاعات حقیقی و حقوقی

اسمارت فب با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های اسمارت فب قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

اطلاعات تماس مشتری

همچنین دیجی کالا با نصب و یا استفاده از اپلیکشن با اخذ اجازه از کاربر اطلاعات زیر را به صورت ناشناس از کاربر اخذ می کند. این اطلاعات در حد ضرورت و متناسب با مقاصدی از جمله مطالعه علت گزارش خطا و بهبود اشکالات سیستمی و تجربه کاربری در هنگام استفاده از وبسایت و اپلیکیشن دیجی کالا و نیز تحقیقات بازاریابی و ارائه خدمات و پیشنهادات خرید مرتبط تر به کاربران جمع آوری می شود و به نحوی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند.